دوستت دارم بیشتر از آنچه که تصور می کنی

عــــــشـــق بـــــلاگ

تنهایی یک پسر

دوستت دارم بیشتر از آنچه که تصور می کنی

عکس عاشقانه

دوستت دارم

چون که یاری ام میکنی تا از این سیلاب زندگی به راحتی عبور کنم

و خودم را در دشت آرزوهایم همراه با تو ببینم

دوستت دارم

چون با اطمینان و اعتماد کلید قلبت را به من دادی

دوستت دارم

بیشتر از آنچه که تصور می کنی

دوستت دارم چون دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت20:35---27 آذر 1395
سلاممممممم وبلاگتون عالیه خیلی قشنگ بود با

lady
ساعت14:28---20 خرداد 1394

مهدی جون ازوبت واقعاخوشم اومدعالی بودتمام حرفای ناگفته دلم تووبت نوشته شده
بازم ازاین مطالب بزار^_^



lady
ساعت14:22---20 خرداد 1394
سلام مهدی جون ازوبلاگت واقعاخوشم اومدعالی بود
تمام حرفای دلم تووبت نوشته شده
ازاین مطالب بیشتربزار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





Other


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 738
بازدید دیروز : 712
بازدید هفته : 3259
بازدید ماه : 3231
بازدید کل : 458336
تعداد مطالب : 152
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1


ظرفشوی واشن برایت خرید لباس زنانه مارک سرور مجازی سرور مجازی طراحی سایت ارزان
هاست لینوکس گن لاغری کاسمارا هاست لینوکس cpanel

دریافت کد حرکت متن به دنبال موس

دریافت کد حرکت متن به دنبال موس

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

دانلود آهنگ جديد